czwartek, 30 stycznia 2014

wędrówka po wnętrzu

A potem sam się znajdzie powód, by zwątpić, czy to się opłaca. Znajdziemy powód, by odchodzić i sto powodów, żeby wracać.

Ja kontynuuje moją przygodę we Wrocławiu, choć miałam chwilę zwątpienia, jak to pewna osoba mi poradziła, zasiałam ziarna, które teraz muszę zebrać.

Dziś polecam wam książkę ''Twój umysł stać na więcej'' Billa Lucas'a



Największym przełomem w czasach naszego pokolenia było odkrycie, że zmieniając wewnętrzne nastawienie, możemy zmienić także zewnętrzne aspekty swojego życia. ! ! !


Jeżeli się to stanie teraz, nie stanie się później; jeżeli się później nie stanie, stanie się teraz; jeśli nie teraz, to musi się stać później; wszystko polega na tym, żeby być w pogotowiu. W.S, Hamlet


Przypadki sprzyjają tylko tym, którzy są na nie przygotowani.


Coś nas intryguję, dlatego sprawia, że chcemy to poznać.


Sami musimy być tą zmianą, którą pragniemy zobaczyć w świecie. ! ! !  M. Gandhi

cytaty z; ''Twój umysł stać na więcej''


Mimo samotności, mimo śniegu i zimna, mimo złych snów, mimo odrzucenia, mimo porażek, mimo odległości od marzeń, mimo upadków, wiec, że zawsze po deszczu wschodzi słońce, po nocy przychodzi dzień, po wojnie przychodzi pokój, po każdej przykrości w przyszłości dostajemy radość. Cały świat oparty jest na równowadze. 
K.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz