wtorek, 26 sierpnia 2014

Życie pisze różne scenariusze.

Moje serce i dusza ciągle zamieszkują Wrocław.
Mieszkam tu już 10 miesięcy i ciągle zaskakuje mnie coś nowego.
Ludzie, miejsca, sytuacje, ja.

Czytanie to coś, co poszerza mi myślenie o sobie samej i swoim życiu.
Dziś podzielę się paroma myślami z książki ''inteligencja sukcesu'' R.Holdena

''Na początku naszego życia ktoś powinien nam powiedzieć, że umieramy. Wtedy może w każdej minucie żylibyśmy aż do granic. Cokolwiek chcesz robić, rób to teraz'' 



''Jedynym sposobem na osiągnięcie sukcesu jak mówienie ''tak'' temu co porusza twoją duszę''



''Każdy sukces może być sprawdzeniem naszego ''ja'' i ''ja'' innych''



''Czasami nasze największe lęki są smokami strzegącymi naszych największych ukrytych talentów i skarbów'' 



''Przeznaczeniem człowieka nigdy nie jest miejsce, lecz nowy sposób patrzenia na świat'' 



''Najpierw powiedz sobie, kim będziesz a potem zrób to, co należy zrobić''



''Najważniejsze rozmowy jakie prowadzimy w życiu, to rozmowy ze sobą. Twój dialog wewnętrzny jest kluczem do sukcesu''



''Zawsze gdy człowiek zmienia poglądy, pojawia się nowy świat mozliwości''


''według wiary waszej, niech wam się stanie'' 



''Ponieważ świat jest pełen cierpienie
twoje szczęście jest darem
ponieważ świat jest pełen biedy
twój dobrobyt jest darem
ponieważ świat jest tak nieprzyjazny
twój uśmiech jest darem
ponieważ świat jest pełen wojen
spokój twojego umysłu jest darem
ponieważ świat jest w tak wielkiej rozpaczy 
twoja nadzieja i optymizm są darem
ponieważ świat jest darem
twoja odwaga i miłość są darem''




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz