niedziela, 17 listopada 2013

skuteczne działanie - najważniejsze nawyki



Jak byłam młodsza, dostałam na urodziny książkę "7 nawyków skutecznego nastolatka", chyba nie do końca ją wtedy rozumiałam. Nie wiedziałam jak ważna jest praca nad samym sobą już od młodzieńczych lat. Ostatnio spotkałam "dorosły" odpowiednik tej książki -> "7 nawyków skutecznego działania", tego samego autora, czyli Stephena Coveya. Celem tej ksiązki jest przysposobienie każdemu z nas najważniejszych zasad kontrolowania samych siebie, z tym łączy się progres rozwoju i skuteczne działania w celu osiągania zamierzonych celów. Myśląc nad tą ksiażką natrafiłam na stronę kuzniasukcesu.net i stąd zaczerpnięta grafika:


która obrazuje treść autora książki.

Wokół pracy zawodowej, pracy w domu, pomocy rodzinie, czy jest w ogóle jeszcze czas na prace nad sobą? Wydaję mi się, że od ta praca powinna być dla nas najważniejsza, gdyż kreuje nas samych i pozwala nam być bardziej "skutecznym" w codziennym życiu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz